Marenor
sv-SEen-GB
Search
Search
sv-SEen-GB
Marenor

Ekonomi

E-post
Alla frågor utom fakturor
Fakturaadress
Marenor AB, Box 23, 456 21 Kungshamn
VAT-nummer SE556430098501

Försäljning

Försäljning DVH
Försäljningschef - Roger Åbring
Försäljningsansvarig kylt
Ulrica Wahlund
Försäljningsansvarig fryst
Ola Johansson
Försäljning trading
Affärsområdeschef - Mats Eriksson
Sälj & Inköpsansvarig trading
Fredrik Borgvind
Affärskoordinator trading
Simon Ryd

HR & Kommunikation

E-post
För lediga tjänster hos oss se menyval JOBBA HOS OSS. Vi tar inte emot jobbansökan via e-post.

Inköp

Marina råvaror & handelsvaror
Lars-Erik Mattsson
Marina råvaror & handelsvaror
Lars Christer-Nilsson
Ingredienser & emballage
Patrik Andersson
Ingredienser & emballage
Malin Nicander-Larsson

Kommersiell avdelning

Kommersiell chef
Krishan Kent
Försäljningsansvarig Export
Tommy Haak
Försäljningsansvarig B2B Sverige & Norge
Anders Henje
Försäljningsansvarig Finland
Thomas Backlund

Konsumentkontakt

Reklamera en produkt

Logistik Kungshamn

Lageransvarig - ankommande gods
Dan Sommer
Lageransvarig - utgående gods
Hans Svensson

Logistik Lysekil

Lageransvarig - ankommande gods
Jerry Andersson
Lageransvarig - utgående gods
Tony Hellsten

Säljsupport

Chef Säljsupport
Frida Blomqvist
Kungshamn

Kungshamn

+46 (0) 523 708 00
Postadress
Box 23
SE-456 21 Kungshamn
SVERIGE
Besöksadress
Guleskär 66
456 31 Kungshamn
SVERIGE
Vägbeskrivning
Dalskogen, Lysekil

Dalskogen, Lysekil

+46 (0) 523 708 00
Postadress
Kontorsvägen 9
453 38
Lysekil
Besöksadress
Kontorsvägen 9
453 38
Lysekil
Vägbeskrivning
Göteborg

Göteborg

+ 46 (0) 523 708 00
Postadress
Fiskhamnen 13
414 51
Göteborg
Besöksadress
Fiskhamnen 13
414 51
Göteborg
Vägbeskrivning

Vi på Marenor arbetar dagligen med att säkerställa att våra produkter lever upp till våra höga kvalitetsstandarder, men någon enstaka gång kan det hända att det blir fel.

Genom att fylla i vårt reklamationsformulär kan du enkelt skicka in din reklamation. Vänligen fyll i så mycket information som möjligt för att underlätta vår hantering och säkerställa att vi kan ge dig snabb återkoppling.

Vänligen observera följande för att vi ska kunna hantera din reklamation:

  • Vi hanterar endast reklamationer för produkter som inte har passerat bäst före-datum.
  • För att vi ska kunna behandla din reklamation behöver vi uppgifter från den aktuella förpackningen. Utan dessa uppgifter kan vi tyvärr inte godkänna reklamationen.
  • Vi uppskattar om du bifogar bilder för att ge oss en tydligare bild av ärendet.
  • Om du har hittat ett främmande föremål i produkten, är det viktigt att du sparar både föremålet och förpackningen tills du har varit i kontakt med oss. Om förpackningen och föremålet har kasserats, kan vi tyvärr inte hantera ditt ärende vidare.

För övriga frågor eller om du vill komma i kontakt med oss för att diskutera något annat, är du varmt välkommen att nå oss via info@marenor.se.

Tack för att du hjälper oss att säkerställa hög kvalitet på våra produkter!